دانلود رساله پارک علم ؛ معماری پارک علم و فناوری و فضاهای پارک فناوری شامل یک فایل Word در 83 صفحه و دو فایل Pdf به زبان انگلیسی در 120 صفحه است.

این فایل ها شامل بررسی نمونه موردی خارجی و ایرانی پارک علم و فناوری و نیز تحلیل و استانداردهای طراحی رعایت شده در این نمونه ها و همچنین اطلاعات کلی درباره شناخت و استانداردهای طراحی و اصول طراحی پارک علم و فضاهای پارک فناوری از موارد مطرح شده در این دو فایل است.

برای تدوین رساله و پایان نامه خود با عنوان رساله پارک علم و فناوری می توانید از این فایل ها استفاده نمایید.

دانلود رساله پارک علم ؛ معماری پارک علم و فناوری و فضاهای پارک فناوری

دانلود رساله پارک علم ؛ معماری پارک علم و فناوری و فضاهای پارک فناوری

پارک علم و اهداف معماری پارک علم و فناوری در دنیای امروز

عدم تکمیل زنجیره ساختاری صنعت و دانشگاه، یکی از موانع توسعه علمی و اقتصادی کشورهاست.

این امر موجب پیدایش شهرک‌ها و پارک‌های علم و فناوری از دهه 1960 ابتدا در آمریکا و پس از آن در دیگر کشورهای جهان گردید که در ابعاد مختلف و با طیف گسترده ای از شرح وظایف به عنوان حلقه ای از زنجیره اقتصاد مبتنی بر فناوری توسعه یافتند.

امروزه پارک‌های علمی، تحقیقاتی و فناوری نقش بسیار عمده‌ای در پیشبرد اقتصاد جهان ایفا می‌کنند.

پارک‌های علم و فناوری علاوه بر امکان فعالیت شرکت‌های کوچک و متوسط دانش محور و کارآفرین در یک محیط اقتصادی، بستر لازم را جهت انتقال و توسعه فناوری،تولید با ارزش افزوده بالا، جذب سرمایه‌گذاری خارجی و ورود کارآفرینان و واحدهای صنعتی به بازارهای جهانی را فراهم می‌نماید.

پارک علمی فناوری در کشورهای دیگر با نام‌هایی چون؛ انکوباتور تجاری، مرکز نوآوری، مرکز کارآفرینی، پارک فناوری، پارک علمی، پارک تحقیقاتی، قطب فناوری، شهر علمی – تحقیقاتی، تکنوپولیس، تکنوپل و … شناخته می‌شود.

فایل Word رساله پارک علم و فناوری

فایل Word ارایه شده در این بخش شامل تاریچه پارک علم و فناوری و بررسی نمونه های موردی ایرانی و خارجی و الزامات معماری پارک علم و فناوری و توضیحات کامل درباره اصول طراحی پارک علم ( پارک فناوری ) توضیح درباره فضاهای پارک فناوری است که برای نگارش پایان نامه با موضوع پارک علم و فناوری مفید خواهد بود.

برای توضیح بیشتر و دانلود ( اینجا ) کلیک کنید.

همچنین برای مشاهده مطالب مشابه درباره طراحی پارک های علم و فناوری می‌توانید به لینک های زیر مراجعه نمایید: